The end of Semester 3

Assalamualaikum, hai readers :)

Setelah sekian lama tidak menarikan jari yang kiut miut ni atas keyboard dengan kelajuan 120 km/j, harini saya nak memecut sehingga 180 atau 220 km/j.
Haaa. Nampak tak hiperbola melampau.

Oke, rasanya saya tak de lagi bercerita tentang IPT saya instead of Matrikulasi rite?
Oh. ada. Last masa sem 1 tak silap.
This is the time bro.

Saya baru je habis semester 3.
Alhamdulillah.
Duduk diperantauan *sangat* tanpa ibu bapa memang sesuatu yang mencabar.
Tapi sebab saya memikirkan tujuan utama saya datang ke PUO ni adalah belajar.
So, set minda je lah yang mampu.

And now, tengah cuti semester.
Then, sem depan praktikal.
Takut dia punya rasa hmm.
Btw, tadi baru usha tempat praktikal.
Hmm. Hadap je laaa
Dari tak dapat tempat langsung. En en en?

Hmm, mana nak mula ni?
Random je lah.
So, sem 3 saya paling aktif.
Sem 1 dan 2 tak atif langsung.
Sem 3 ni baru laa nak berjinak dengan dunia kepimpinan.
Yaa, walaupun apa yang ada jaa.
Tapi syok.
Siapa tak nak dekan en?
Alhamdulilah saya masih mencapai tahap itu.
TAPI SAYA NAK HATTRICK.
Haaa. Ingat bola je ada?
Bukan hatrrick je, kalau boleh every sem.
Perghhhh. Tak tahu laa macam mana.
Belajar teori dengan praktikal lain kay.
Even kita punya result bagus pun, kalau pendirian tak de, tak boleh atau tak berani nak berhadapan dengan orang ramai, tak guna jugak broo.
So, dua-dua kena imbang laa.

*typing sambil dengaq lagu jiwang*

 With En Saiful. HEP Jabatan JTMK

 Penyampaian sijil untuk AKJ, Wakil Kelas, Ahli Kelab.


 Dinner Kelab JTMK

 The Sem 3

 DNS3B yang awesome ++.

Hari Futsal JTMK.

See you after 8 months dear classmates.
Take care.

Good bye to all my seniors.
Good luck for your future.

Good bye to all my classmates and coursemate.
Good luck for your internship.

Good bye to all my club member.
Make the best of your leadership.

Kenangan tak dapat di paparkan, tapi boleh di ingati.
Silaturrahim tak dapat di ikat jika tiada tali persaudaraan.
Keakraban tak terpancar dek wajah melainkan masing-masing melahirkan rasa selesa.

Thank you so much for these memories.
Thanks for made my day.
Thank for accepted me in your life.
THANKS FOR EVERYTHING.

Love you all <3

Sincerely,
Amirah Sabarudin.

Comments