Izwan Pilus Meninggal Dunia

Assalamualaikum ...

Jom ramai-ramai sedekah Al-Fatihah kepada arwah
(take a minute)
Amin!

Seriously, aku terkejut gila bila dapat tahu yang Izwan Pilus meninggal.
Malam tadi, ayah aku bagi tahu yang Izwan Pilus meninggal.
Time tu, aku baru je habis makan KFC.
Ayah aku kata, arwah meninggal sebab jangkitan kuman.
Terpinga-pinga jugak bila aku dapat tahu benda tu.

Benda dah lepas. Takdir Allah tak ada siapa dapat ubah.
Aku selalu nyanyi lagu dia "Kembali Senyum"
Aku dapat tahu dia meninggal pada jam 6.15 pm di Hospital Ampang.

Gambar terakhir arwah.

Sayu je mata arwah. Aku pernah berniat nak jumpa dia.
Tapi, nak buat macam mana, tak ada rezeki.
InsyaAllah, boleh jumpa di syurga maybe.

Kenyataan dari Aril AF7 (adik arwah)
Tweet terakhir arwah di twitter

Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman.
AMIN !!

sumber : beautifulnara

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments