Sunday, May 5, 2013

Reply to Adik Hadijah

Assalamualaikum ...
Kita ada pengumuman ...
Hmm, baru terbaca nih.
Ada junior yang mintak dekat aku nota-nota yang lepas.
Nama dia Hadijah.


NOTA UNTUK ADIK HADIJAH :
Waalaukumussalam, Adik Hadijah.
Tak ganggu pun. Memang tengah free ni haa.
Maaf lambat baca. Baru perasan.
Kebanyakkan nota-nota akak dah tinggal dekat kolej.
Sebab memang kitorang kumpul untuk junior.
Kalau jadi student KMP nanti, cuba tanya mana-mana budak blok A2.
Ataupun, terus tanya felo berkaitan dengan nota-nota tu.
Sebab nak bawak balik pun dah banyak sangat.
Buku ekonomi jer setebal dictionary.
InsyaAllah ada rezeki, ada lah nota tu.
Kalau nak yang akak punya jugak, cari lah buku yang bertulis nama
"MIYRA ADRENALIN"
Nama tu glamour oh dekat situ.
Sekali sebut, semua kenal.
Hahaha *TIPU JE WEYH!
Semoga menjadi student KMP okay.
Gerenti tak menyesal pilih KMP.
Buatlah benda-benda yang berfaedah.
Ada apa-apa hal yang berkaitan dengan KMP, tanyalah.
InsyaAllah akak jawab.
Good luck :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...