Wednesday, August 28, 2013

Aiskrim Potong

Assalamualaikum, guys.
Bersua kita lagi sekali.

Cuba teka, sekarang pukul berapa.
Sekarang pukul 2.00 a.m tepat.
Teeediaaa.
Hmm, tak tahu lah. Sejak kebelakangan ni, asyik lambat je tidoq.

So, cerita apakah aku nak update kali ini.
Let's begin.

Aku ada terdengar iklan dekat radio pasal Aiskrim Potong.
Uihhh. Tengah drive tu tetiba boleh terliuq.
Sedap wooh aiskrim tu.
Tak payah nak beli yang Cornetto lah ape lah.
Aiskrim potong ni pun dah legend.
Murah pun, murah. HAHA ! Boleh beli banyak !
Buat stok seminggu. Tak gitu, yop?

Inilah yang selalu aku beli. PERISA DURIAN BABE !

Kenapa dinamakan Aiskrim Potong?
Kenapa tu, aku tak tahu lah.
Sebab, aku hidup jer benda ni dah ada.
Tinggal beli dan makan.
Mungkin jugak sebab bentuknya yang bersegi.
Senang potong kot.
Entoh le.

Ape pun, terbaik wookk !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...