iPhone import set murah.

Assalamualaikum :)

Hi readers.
Hoolaaaa.

Ada tak antara kalian yang ingin atau bercadang nak bertukar handphone, dari Android ke iPhone?
Saya merupakan dropship menjual iPhone (import set) dengan harga yang paling boomm !
Sekali lagi tau, HANYA DROPSHIP.
So, saya hanya ambil order, dah pihak kedai akan COD kepada anda sendiri.
Nak pos pun boleh. Takde masalah, ogeh.
Boleh contact dengan nombor yang sama untuk PM harga.
Kalau stock banyak, boleh terus COD. Kalau tak, saya terpaksa pre order ye.
TAPI ! Saya akan pastikan pre order tak akan mengambil masa lama.
Paling-paling pun 2 bulan. Standard laa tu kan. Ada yang sampai 4 bulan weyy.

Whatsapp (only) : 0129319326
Telegram : @amirahsbrdn
WeChat : miyraadrenalin

Oh, mesti ada yang nak tanya import set tu apa ehh?
Oke laa. Saya bagi tahu
Import set, warranty adalah dari kedai.
Warranty myset adalah dari Apple Malaysia
Tapi, masih ori.

Apa pulak refurbished iPhone?
Refurbished iPhone ni merupakan iPhone ori tapi ada minor error atau problem.
So, iPhone tersebut dihantar ke kilang semula, dan menggantikan segala component dengan component third party KECUALI motherboard.
Sebab motherboard nak pakai ios. Kalau motherboard pun pakai third party, dah kira Clone dah.
Luaran nampak iPhone, tapi OS guna Android.

So, tunggu apa lagi?
Jangan risau. Camera semua nya cun melecunsss.
Ada sampai iPhone 6 weyy.

Nanti boleh selfie time raya.
Hew hew hew.

Oke, tu je sis nak promot.
Ehehehehe. 

Comments