Refurbished PC, second hand PC, format, second hand LCD

Assalamualaikum :)

Hi readers.
Hee, lamanya tak mengomel dalam belog ni. 
Blog pun macam dah nampak usang sangat.
Nak kena renovate balik ni.
Heww heww.

Haaa, saya sebenarnya ada laa jual pc 2nd hand je laa tapi.
Refurbished.
Harga murah-murah.

Untuk core 2 duo, serendah RM 270
LCD 19" serendah RM 160

Boleh laa untuk buat kerja-kerja mudah dekat rumah.
Kalau nak, boleh PM.
Tapi, kena tunggu stock jugak laa.
Takpe, saya cuba untuk dapatkan semampu saya ye.
COD area Seksyen 18 Shah Alam.
Contact saya, ogeh :)

Whatsapp (only) : 0129319326
Telegram : @amirahsbrdn
WeChat : miyraadrenalin

Kalau nak format laptop atau PC, pun boleh contact.
Kalau anda student, harga promosi saya bagi.
Kerana saya juga seorang student.
So, saya memahami.

Happy shopping, guys :)

Comments