kena boo

Assalamualaikum ...

seingat aku, ini adalah kali pertama aku di boo secara pakej ramai-ramai.

nak tau cerita ? meh sini telinga ... hekhek. mane bolah an?

satu kelas telah digempurkan dengan berita yang agak senang untuk orang yang benci aku dan agak sedih untuk orang yang sayang aku *walaupun*


miyra : korang2. aku nak pindah ..
5cm : nak pindah mana?
miyra : usj 8. dekat dengan rumah nanie
5 cm : ooo ...

disebabkan dengar cerita aku nak pindah, my monitor yang sangat "bertanggungjawab" tu rancang untuk buat senior page dalam masa terdekat. yabebabeduu ...

tapi, bile aku fikir balik, aku jugak yang dapat dosa. so aku pun mengumumkan ...

miyra : korang2, aku ade something nak bgi tau kornag ni ...
raf  : miyra !! jangan *cop, raf dah tau dulu + gbb skali*
miyra : oo, x bolah ekk? tak pe larh.
5cm : cepatlah ... ape yang kau nak bagi tau?
miyra : raf, camne?
far : ikut kau lah.
miyra : ok2. sebenarnyer kan ...
shira : miyra x jadi pindah *cop, shira pun dah tau*
miyra : bukan tak jadi.. aku tipu korang
5cm : wwwoooo. ape larh kau . booo
nott : ape? kalau camtu, buat senior page lambat skit larh *cop, mane dia tau pasal senior page dibuat awal sebab aku nak pindah?*

akhirnya, senior page di tunda atas sebab-sebab tertentu. bukan sebab aku tak jadi pindah. sebenarnya, aku buat cerita camni sebab benda lain yang paling aku sakit hati. namun, biarlarh serten-serten kawan aku jer yan tau. yang lain tak payah tau la ekk?

so, ini adalah berita senang untuk orang yang sayang aku *walaupun* and berita sedeh untuk orang yang benci aku :)

sorry guyz... aku tipu korang.

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments