Teguran yang paling direct

Assalamualaikum ...

pertama kali dalam hidup aku, kene best-best dari "cikgu" aku. nak tau apa?

selasa malam rabu ada tuisyen mathemathics. macam biasa la, cikgu bagi latihan, kita buat. tapi cikgu dah bagi kerja tu dah lama. kebetulan pulak, aku sorang je yang dah siap. so, aku tak ada kerja nak buat. aku pun bercakap la dengan member. tapi tangan bergerak okey.

uihh, mathematics??

time to back home guys. selalunya balik pukul 10:00pm. tapi, kali ni lain, kitorang balik 10:25pm. kenapa kitorang balik lambat? SEBAB, cikgu ada bagi sesi motivasi dan jati diri secara percuma. cikgu ada cakap, orang yang success, tak akan selalunya success. cikgu jugak ada cakap, ORANG YANG PROFESSIONAL TIDAK AKAN MEMBAWA CERITA ATAU MASALAH DARI RUMAH KE DALAM KELAS. sentap bhai. confirm la aku yang kena,. sebab aku bercakap. am i right? of course. aku rasa macam nak nangis time tu jugak. tapi apa gunanya, bukannya cikgu tu nak pujuk. siapa yang tuisyen dengan aku, tau la siapa nama cikgu tu. btw, thanks a lot to that teacher sebab tegur aku straight to the piont. at least, I know I wrong. EXACTLY !!!. :'(

daa readers

miyra :) smile alwayz !! *tapi, :( sad alwayz !!!*

Comments