first GA by Miyra Adrenalin

Assalamualaikum ...

akhirnya, setelah sekian lama aku berblogging, amirahsabarudin.blogspot.com akan mengadakan first GA bagi menghargai follower blog ini. syukur kehadrat Allah sebab dalam masa beberapa bulan, aku dapat 70 ++ follower. *tak sehebat blogger lain*. Alhamdulillah. siapa yang nak join GA ni, korang just FOLLOW my blog jer. tapi tak paksa, kalau tak nak tak pe. walaupun GA aku tidak memerlukan entry, tapi, banner tetap ada maa. tapi, pertama sekali, ingin memohon maaf. sebab aku ni blogger baru. so, aku baru belajar semua benda yang berkaitan dengan blog. header ni agak buruk. harap follower aku boleh terima la ekk. ;p


haha. simple yang amat oke. sorry, my mistake :( so, tarikh tutup ialah :

Hari : Jumaat
Tarikh : 19 Ogos 2011
Jam : 2.00 petang

keputusan, insyaAllah akan diumumkan sama ada hari SABTU atau AHAD (20 atau 21 Ogos 2011). so, sapa yang nak join, follow la ekk. tak paksa pun. nak cakap jugak, pemilihan akan dibuat melalui random.org. so, no kompromi. just luck jer. GA ni, lebih kurang macam LUCKY DRAW lah.

hadiah yang ditawarkan tidak semahal gula-gula lolipop chupa chump. orang yang bertuah akan dapat banner raya dari Miyra Adrenalin. harap sudi terima.senarai nama follower disini. :)

good luck korang. have a nice day oke.

p/s : harap promot la ekk kat member lain. syarat penyertaan hanya follow blog Miyra Adrenalin sahaja :)

p/s 1 : HANYA BLOGGER SAHAJA

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments