Dapat RM 100, mengamuk?

Assalamualaikum ...

eh, eh, nak bagi tahu ni. korang ada dengar tak pasal bantuan kerajaan untuk pelajar sekolah tu? alaa. yang student dapat RM 100 seorang tu? untung la dapat. aku tak dapat sebab tahun depan dah tak sekolah. sedih weyh. dulu time sekolah rendah, sibuk merengek dekat mak ..

mama, mama bila kakak nak habis sekolah ni? penat la. kene bangun pagi, balik petang, tuisyen malam

then, bila dah masuk sekolah menengah, nak nak time tu Ting 4, ...

eh, kejap je aku dah tingkatan 4? dah nak habis sekolah dah? hmm.

bila tingkatan 5...

AKU NAK SEKOLAH BALIK !!!! tapi tak nak masuk form 6 :(

haihh. lumrah student yang malas macam aku. :) tehee :) hmm. then, yuran IPT pulak naik? eh, sama je la macam tak bantu ape2 pung -,-

ini pun jadi isu. isu apa? ada parents mengamuk dekat cikgu sebab tolak sikit RM 100 tu. sebab apa? sebab yuran anak diaorang untuk tahun ni belum bayar. bak kata budak sekolah aku, "hensem tol". ahaa. sendiri mau ingat la ekk parents yang berkenaan tu. smile je laa..

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments