Malaysia VS Indonesia - Sukan SEA kali ke-26

Assalamualaikum ...

hey peeps !! dah lama tak update blog. harini, tengah cuti tak ada paper. btw, wish good luck eh. cuak kot next paper AGAMA oke. kalau gagal, memang sah la aku tak ada agama. haha.

cop, semalam (17/11/2011, Khamis) sapa ada tengok bola? Malaysia VS Indonesia sempena Sukan SEA kali ke 26? ahaa. aku tak tahu lah. dulu, aku anti betul tengok bola. sekarang ni, dah nak masuk alam remaja, semangat nak tengok bola tu melonjak pulak. lagi-lagi team Harimau Malaya. AUUMMM !!!
 btw, CONGRATZ HARIMAU MALAYA !! YOU WON!! Malaysia 1 - 0 Indonesia. semalam aku tengok stadium, perghh langsung tak ada kuning. merah je semua. means, penyokong Malaysia tak ada lah, ramai penyokong Indon. walau bagaimana pun, semangat diaorang tak pernah luntur. nasib baik Syahrul Azwari goal time 1st half. kalau tak, harapan nak masuk quater final. 2nd half, banyak peluang nak goal, tapi, striker selalu lost. hampeh betul. tak silap aku nama dia IZZAQ. kalau tak, dah dapat banyak dah. satu lagi info yang aku dapat, ada budak Nazmi Faiz tu, katanya 17 Tahun. WTH? aku ye ye jer berperang dalam bilik peperiksaan amik SPM, dia main bola? gila lahh. tak fikir masa depan ker? orag dah habis awal, dia baru nak amik SPM. post poned katanya. harap soalan tak sama la ekk. memang aku respect gila lah dengan player Harimau Malaya. 2nd half walaupun banyak miss, yang diaorang boleh buat, just defend jer ! player bawah 23 tahun memang terbaik laa. kiranya, emosi player tak terganggu langsung. ye la, sebab tak ada penyokong kan? TABIK SPRING SAMA LUU!! tambah lagi, Ong Kim Swe kene keluar. hampeh punya referee!! tak kan tendang kepala pun kad kuning jer? sapa tak marah! nasib baik aku tak ada dekat situ, kalau tak, dah lama aku tanam kepala kau dalam tanah tu depan orang ramai *macam berani jer* apa pun, buat lah macam mana sekali pun cara nak jatuhkan player Malaysia, MENANG TETAP MENANG :)

and, pagi tadi, aku dengar Riuh Pagi ERA dekat Radio Era. ada salah satu station radio kat sana, tak silap aku nama radio tu JPN kot. hmm apa punya nama lah. ada hati nak beat dengan ERA? ek elee, tak malu betul. dia kata, kalau kalau Indon kalah, diaorang akan jadi waiter bagi nasi lemak 250 bungkus dengan teh tarik dekat mana-mana restaurant Malaysia yang ada dekat Indon buatan deejay tu. eh, sedap ker kau buat? reti ker nak buat teh tarik? then Aznil, Ray dengan Haniff cabar lah balik, diaorang menjamu 10 orang rakyat Indon dengan 10 orang rakyat Malaysia dekat restaurant mewah Indonesia yang ada dekat Malaysia kalau Malaysia kalah. nasib baik Indon kalah. hmm, sendiri cabar, sendiri terkena. harimau VS burung, kompom harimau menang!!

dah laa. takyah petik lagi pasal cabar-mencabar ni. jom la layan minit-minit Syahrul Azwari menjaringkan goal untuk Malaysia



sapa tahu lagu Selamanya? siapa penyokong Harimau Malaya, dia tahulah lagu apa kan? lagu semangat untuk player Malaysia daa ...



happy reading guys !!
semangat Harimau Malaya !!

like sini :)

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments