Saturday, April 23, 2011

Apa punya bahasa daa ..

Assalamualaikum ...

dah lame tak bercerita kan? haihh !! aku ada tengok video pasal Shahir.


pandai pulak cik abang aku ni buat lawak. adoi. asyik nak pergi kenduri jer. bile dapat tahu kena main paintball, buat muka cuak. acoiiyy. kalau nak tahu apa lagi lawak yang dia buat, tengok la video kat atas ni. aku ada terbaca satu post dekat wall Shahir Af8 punya fanpage. kurang ajar gila. bagi aku la. sebab aku minat tahap gaban dengan dia. tapi tak tahu la bagi korang pulak yang tak minat Shahir tu kan.


"gmuk mcm bdak je aq tgok shahir nie" . "bdak" stand for what? "bedak" takkan gemuk macam bedak. tak logik kan? what if "badak"? means gemuk macam badak kan? aku nak bagi tahu satu perkara, Shahir tu manusia taw. bukan binatang. cuba bayangkan kalau Shahir yang baca, tak ker Shahir terasa? cuba la bagi bahasa yang baik sikit. bukan nak marah tau. just peringatan jer. apa pun, korang dah besar, pandai-pandai fikir la. chill yaa !!

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...