Kejohanan Sukan Tahunan Kali ke 16

Assalamualaikum ...

semalam, sekolah aku ada buat hari sukan. terbaikkk !! tahun ni, tahun akhir aku untuk menjejak kan kaki ke Kompleks Sukan Negara Panasonic a.k.a Stadium Matshushita. acara yang diadakan, balapan and lompat tinggi. yang lain dah buat time saringan hari isnin. tak banyak nak cerita la kan. sebab rumah sukan aku kalah. kalau takat no 2, 3, 4 tak pe lagi. ni no lima. dah la rumah PANGLIMA !! pang !! pang !! pang !! pang !! pang !! lima. terus jatuh no 5. terbaik laa !! aku sendiri tak tahu apa masalah. johan, rumah LAKSAMANA. no 2, 3, 4 tak yah nak inform la. sebab tak penting pun. :W

mula-mula, kita bersenamrobik dulu...

kat belakang tu tengah sebuk senamrobik. dia boleh pulak peace !! lol

untuk pebarisan, dimulakan dengan pengawas sekolah.

diikuti dengan pasukan rumah sukan. Panglima *tak kira, nak jugak pertama*

panglima lagi ...

bendahara

syahbandar

temenggung

temenggung lagi. comel tak cheese ni? siap pakai tie

jangan marah rumah laksamana. ada gambar korang. don't worry. kejap eh. disebabkan korang menang, berpulun-pulun aku bagi.





lepas itu, bermula lah acara sukan yang dinanti-nantikan ... (lompat tinggi tak dek gambar sebab tinggi sangat. nak zoom, terlalu jauh)


acara larian untuk pelajar

tarik tali. *belum mula lagi* ready, action, and sleep* :)

 ni pulak, Quater Master yang "membuat" kerja dan "menjalankan tanggungjawab". sepatutnya, diaorang ni tolong cikgu angkat barang. ni, main pulak. kempunan yee. tak pe la. teruskan. :)

pada masa yang sama, Kelas Pendidikan Khas pun ada buat acara jugak. tapi, aku tak tau la ape bende yang diaorang main. maybe bawak bola pingpong dalam sudu? haha *tak baik betul*

acara larian untuk guru

kepenatan melanda dua orang budak depan itu. yang belakang still tak penat.

masa untuk penyampaian hadiah.

event habis lebih kurang pukul 2 petang. aku bersama member bercadang untuk pergi KFC. sekali sampai, ramainya INDIA !! yang tak pergi sukan pun ada gak. yang dah tua bangke pun ada. tapi, disebabkan kitorang keluar lambat. tak dapat la lintas dengan bantuan RELA.

lintas berhampiran "round a board"

nasib baik ada pakcik RELA yang menolong.

cop. sebelum balik, my bro sempat bergambar dengan guru kelas diaorang. TOOMEEYYYNNYEEE ...

cikgu korang jer. kau, kau dan kau, GANNAASSSNYYEEE !!!

btw, korang bolehe tengok video acara tarik tali yang di rakamkan oleh member aku, Akmal Basimin. enjoy kay. before that, pause dulu mp3 tu. nanti menganggu la pulak.


 p/s : gambar oleh Akmal Basimin dan Hafiz Irfan

daa readers
miyra :) smile alwayz !!

Comments