Senior page 5 Chimaera

Assalamualaikum
salam hamba hulur tanda ingatan
buat semua insan umat Islam
selamat sejahtera kepada yang bukan Islam

HAPPENING !!!! best yang teramat. maybe, ada yang tak tau senior page tu apa? oke la. aku terang kan. setiap sekolah ada majalah sekolah kan? kalau macam sekolah aku, dalam isi kandungan majalah ada halaman senior page. khas untuk senior-senior sekolah sahaja. macam aku and kawan-kawan aku yang lain. so, kitorang kene tangkap gambar untuk dimasukkan ke dalam majalah sekolah. kira macam kenangan la.

mengikut perancangan, kitorang mesti sampai sana (Laman Budaya) pukul 3 petang. tepat. tapi aku, sampai pukul 2.30 petang, terlalu la tepat. tunggu member-member lain punya lah lama. aku pergi KFC. makan time !!

 sampai sudah. yang lain jer belum sampai. aku, Nadh and Fara je yang ada kat sana.

dah habis makan, pergi la Laman Budaya balik. dah ramai yang datang. padahal, aku dah datang awal daripada biasa dah. then, photoshoot dimulakan. yang penting, kitorang bergambar, berdestinasi, walaupun kat sana langsung tak dek destinasi. :)




 apa masalah si baju hijau ni pun aku tak tahu ..


 eh, belum ready lagi. camera man lupe nak kira.


 baju merah tu, apa agaknya yang dia tengok ntah. itulah boss kitorang ..

 ratu 5 Chimaera


 aku suka gambar ni. nott, kau comel gila nott.

 di balik tabir photoshoot

 menahan panas ...

 hehe. bukan sengaja nak pakai baju sama oke.. just kebetulan je

kitorang gelarkan member aku ni Datin. suka dia.

tengah syok-syok bergambar, tetibe hujan turun. ah, sudah. memang dah tau dah, "mesti nak hujan ni". dalam perjalanan ...


 cube tengok gambar budak lelaki bergambar dekat belakang air pancut tu. elok je memancut ke arah tasik. sekali angin dah kuat, pergi memancut ke belakang pulak. habis !!!
 then, kitorang berlari dalam hujan. ada yang naik motor, sebab nak selamatkan motor sekali.

baru habis berlari dalam hujan...

sebenarnya, ada banyak lagi gambar. tapi, aku malas nak masukkan sebab kene rename dulu nama tu. malas la aku,. aku just masukkan ape yang ada and yang aku sanggup buat jer ...

mungkin, kitorang ada photoshoot session 2 kot. entah la. ikut boss. sebab, gambar single and couple belum shoot lagi. bukan couple betul-betul ekk. just gambar berdua jer.

gambar credit to : Nur Shahira Mukti, Mai Wany, Nur Hanani, Fared Shukor and Quratul Mazani

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments