Saturday, April 23, 2011

WTF : What the flower ?

Assalamualaikum ...

aku baru jer marah kat sorang budak yang kata shahir gemuk macam badak kat entry yang lepas. kali ni, aku tengok lagi video tu. tapi part 2. aku rasa macam nak cekik jer orang tu. bukan orang yang mengutuk Shahir, tapi Shahir sendiri. haha,. sorry la Shahir. disebabkan aku minat gila dengan kau. TENGOK NI SAMPAI HABIS !!


what? **** ? wahaa !! tidak. Shahir dah ada pilihan. ada hati nak jadi pengacara? haha. boleh jugak. sorok kat semak? serupa budak kecik. acoiyy !!tak pe larh. tak jadik cekik Shahir. sebab aku sedar siapa aku. aku hanya insan biasa sahaja.  :( sedih sudah !! cepat pujuk.

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...