Check result peperiksaan di sini

Assalamualaikum ...

hello peepps. hari ini, aku boleh update blog pepagi buta nih. sebab aku tak sekolah !! SERONOKNYA~ dengan lajunya aku terus bukak Facebook. ada ternampak, my friends shared link. nak tahu link apa? tunggu kejap. cuba korang tengok gambar bawah ni kejap ...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/


haha. inilah link yang aku maksudkan. Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah. tujuan benda ni di wujudkan, supaya mak ayah korang boleh tengok result tanpa berhubung dengan pihak sekolah. mak ayah korang boleh tengok dekat mana yang depa suka. caranya, senang je. just masukkan ni IC korang jer. jangan ingat mak ayah korang tak tahu no IC ekk. salah besar weyh. bila dapat tahu benda ni ada, member kelas aku semuanya buat muka terkejut beruk. "what?" haha. believe it or not? believe it. semua takut dengan result sendiri. termasuk aku. tapi, aku tak kisah pun. sebab aku dah buat the best. walaupun markah teruk habis~ ada gagal oke. so, korang nak tahu apa result korang? try to click this.

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments