Meet old friend

Assalamualaikum ...

well hello pepps? sihat tak? dah lama tak buat entry. rasanya, last buat hari khamis. *takdelah lama benor*. asyik entry contest je kan semenjak dua menjak ni. now, for the 2nd day, aku pergi library dengan semangat nak belajar. wahaha. 4 soalan akaun aku dapat buat weyh !! *bangga*

and, the sweet memories, dapat jumpa kawan lama. kawan time sekolah rendah oke. wahaha. lama tak jumpa. and, yang aku peliknya, kalau nak jumpa member lama kan, mesti dah nak balik baru dapat jumpe. punyalah aku dok lama sampai kebas bontot kat dalam tu, tak pulak jumpa. kawan aku yang dulu rendah, dah tinggi dah sekarang. yang dulu kurus, tak gemuk-gemuk. yang aku? gemuk dan bertambah gemuk. haiyya !! and salah sorang kawan aku, mak dia kawan mak aku. then dia bercadang nak datang rumah. silakan :) sebab mak dia kata kalau sempat. so, tak respect langsung. tiba-tiba, ASSALAMUALAIKUM !! datang jugak. and my mom ajak bergambar. lagi la diaorang suka. nak tengok? pejam mata dulu. dalam masa 30 minit, baru bukak. ehehe gurau ja :) scroll down la yee ..


 adik beradik yang ikut baru 5 orang. total 9 orang. amacam?

with my old friend Huda Ridzuan

depan rumah pun tak pe ~

hope, lepas ni boleh la buat gathering kot. ehek :)

kaki tulis : dah jumpa member lama and dah tukar number phone :)

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments