Misha Omar reply tweet aku :)

Assalamualaikum ...

wehehe. bangganya hari ni :) teramat bangga. macam-macam perkara best yang aku hadapi hari ni. perkara best pertama, aku dapat makan free. makan bihun goreng, roti + kaya, mamee monster, twisties, julie's biscuits dengan choclate cadbury. nikmat yang amat.

the next happiest moment bila MISHA OMAR REPLY TWEET AKU. time aku mention dia, aku tak sangka langsung dia akan reply tweet aku. then, harini aku bukak mentions, dia mentions aku pulak. cop, dia retweet sekali ekk. suke habis~ nak tahu apa aku tweet dengan dia? cer scrool down bawah !!









cuba tengok DP twitter Misha Omar. comel tak gambar adam? eh, takkan lah tak comel :) haha. btw, thanks to Misha Omar sebab layan peminat. oke, Misha Omar terbaikk~

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments