Fuyoo Magic

Assalamualaikum...

promot sekali lagi. click sini. tq :)

oke, nak tanya buleh? eh tak kan lah tak boleh kan. kenal tak mamat bawah ni?

mesti kenal kan?

nak bagi tahu satu dunia lah kan, aku pergi dating dengan dia !! wahaha. mana ada lah. perasan habis. hari ahad lepas (17 October 2011) aku jumpa dia. hmm. tinggi dia lebih 4 inci dari aku (kot). wahaha. aku tengok dalam tv biasa-biasa jea. bila aku jumpa depan mata, not bad lah. eh, terasa dia hensem. haha. nak tahu aku jumpa dia kat mana? dekat Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang. aku tak tahu apa dia buat dekat dalam tu. time aku tengah tunggu pintu bukak untuk masuk, time melawat mula pukul 5 petang. time tu baru pukul 4. tiba-tiba, dia keluar dari bagunan hospital tu, eh macam kenal. eh, tak kan lah tak kenal kot. and kebetulan, ada sekumpulan budak permata seni (yang datin rosmah punya program tu) lepas dia keluar je, budak-budak tu jerit !! FUYOOOO !! eh, dia gelak.. so sweet :) time aku tengah lepak kat kantin hospital tu, aku ada nampak badut. haa. sah laa. ni mesti dia ada event kat dalam. maybe nak hiburkan budak-budak yang sakit kat situ. who knows?

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments