Nada Cinta

Assalamualaikum ...

hello peeps .. sihat yop? alhamdulillah ...

sapa layan sinetron indon? like SINI. kalau tak nak tak pe :) aku pun layan jugak. cerita terbaru, NADA CINTA. sebab apa? sebab ...

|
|
|
|
|
|
|
|
\/

sebab ada RANDY PANGALILA

cerita ni start 6:30 petang, setiap hari Isnin hingga Jumaat. disebabkan time tu aku ada hal sentiasa, so, aku tengok ulangan pukul 3:00 petang. hari yang sama. best weyh .. tak sangka boypreng aku ni pandai nyanyi ekk. dulu, time cerita CINTA KIRANA, lagu dia yang aku tahu, Lewat Semesta. sampai aku hafal lagu tu. bila member tanya tu lagu apa, aku bagi tahu lagu Randy. soalan bengong yang akan diaorang tanya "Randy boleh nyanyi ker?" hmm. dah ada video clip. mesti lah boleh, tak kan lah tak boleh .. dalam cerita ni, banyak gila lagu yang Randy nyanyi. sebab hero dalam cerita ni masuk contest nyanyi. hmm pun tak pe. kalau ada sesiapa yang suka tengok, selalunya opening cerita ni agak serabut right? means, banyak tukar-tukar scene. belum puas tengok si dia nyanyi, dah tukar shot camera lain. now, aku nak tunjuk satu video, situasi sebenar time buat rakaman opening tu ..

enjoy :)

daa readers

miyra :) smile alwayz !!

Comments