Tuesday, March 20, 2012

PLKN - Pertandingan Kawad Kaki

Assalamualaikum ...

Kawad Kaki tak pernah lepas dengan PLKN.
Tapi, kalau dah biasa dah tak da hal lah.
Kawad kaki ni pun sebab ada pertandingan jer.
Pagi, petang, siang dan malam asyik berkawad jer.
Tak percaya ker kitorang berkawad malam?
Percayalah !!
Kalau dah kena denda tu, dah biasa dah.
Macam orang selalu kata, petik jari jer .. :)
And, tanggal 27 Februari 2012 telah berlangsungnya pertandingan kawad kaki.
Oh, hari jadi aku kot. Kompeni aku dapat no 2. Oke lah kan.
Sebab sebelum ni aku mana pernah masuk kawad.
Ni, kali pertama aku masuk kawad.
Bangga aku dapat sijil.

 hek hek hek :)


 Pemeriksaan pakaian
 lapor dekat Komander

 Kawad kaki bermula ...

 Formasi ...



daa readers

miyra :) smile alwayz !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...